Arval Center

Arval BNP Paribas Nederland breidt mobiliteitspropositie uit met de uitrol van Arval Centers

Arval 13 Apr 2023 , door

Houten, 13 april 2023 – Arval BNP Paribas Nederland (Arval) is gestart met de officiële uitrol van het Arval Preferred Network, een landelijk netwerk van onderhouds- en schadeherstelbedrijven voor de klanten van Arval. Het Preferred Network bestaat uit Arval Centers en Arval Premium Centers waar klanten van een hoogwaardige service kunnen genieten. De aangesloten partners zijn geselecteerd op duurzaamheidsdoelstellingen, locatie – om landelijke dekking te garanderen, klanttevredenheid en flexibiliteit. De lancering van het netwerk is een volgende stap voor Arval om zijn positie in duurzame mobiliteit te versterken.

Het groeiend aantal aanbieders van duurzame mobiliteit, zoals elektrische auto’s, (deel)fietsen en mobiliteitsplatformen, biedt nieuwe mogelijkheden voor de klanten van Arval. Met een uitgebreid landelijk netwerk van geselecteerde partners, waarborgt Arval de kwaliteit en dienstverlening van duurzame mobiliteitsoplossingen. Klanten vinden de partners via de centrale MyArval- app.

Het netwerk sluit aan bij Arval Beyond, de vijfjarenstrategie die Arval eind 2020 aankondigde om de positie als voortrekker op gebied van duurzame mobiliteit uit te bouwen. Arval Beyond richt zich onder meer op een versnelde elektrificatie van het wagenpark en het aanbieden van een brede mobiliteitsmix via sterke partnerships.

Profile Houten is in februari gestart als eerste Arval Center in Nederland. Inmiddels zijn ook Broekhuis Utrecht Overvecht, James Autoservice Stuart in Elst, James Autoservice Amsterdam Arena en Profile Ridderkerk gestart als Arval Center. De uitrol van het Arval Preferred Partner Network in Nederland wordt de komende jaren verder uitgebreid met nieuwe partners.

ANDREA FALCONE, GENERAL MANAGER Arval Nederland: “De uitrol van het Arval Preferred Network is een mijlpaal voor onze duurzame mobiliteitsstrategie. In onze complexe en snel veranderende omgeving is het van groot belang om ons netwerk op een toekomstbestendige manier uit te bouwen met partners bij wie dienstverlening en klanttevredenheid centraal staan. Hiermee zetten we de volgende stap in onze ambitie om koploper te zijn op het gebied van duurzame mobiliteitsoplossingen.”

BART RIJK, NETWERKMANAGER Arval Nederland: “We streven ernaar om klanten innovatieve mobiliteitsoplossingen op maat aan te bieden en zien ernaar uit om via het netwerk de klantenervaring te verbeteren en te verbreden. Met sterke partners bieden wij onze klanten duurzame oplossingen voor de lange termijn, met de dienstverlening die zij gewend zijn.”

Arval Center Nederland