Meld schade altijd zo snel mogelijk bij Arval. Dit kan in de My Arval Mobile app, via My Arval, per e-mail via driverteam@arval.nl of telefonisch. Neem in het weekend alleen bij niet-rijdbare schades contact op met onze hulpdienst via 030 602 41 41.
Is er een tegenpartij? Vul sowieso samen een schadeformulier in, op papier of via mobielschademelden.nl. Stuur het door beide partijen ingevulde en ondertekende (digitale) schadeformulier naar damage@arval.nl.
Neem bij vandalisme, inbraak, diefstal of schade waarbij de tegenpartij onbekend is, meteen contact op met Arval en noteer naam en adres van de getuigen. Maak - als dit mogelijk is - een foto van de situatie en/of de schade. Dit kan discussie voorkomen.
Meld schade altijd zo snel mogelijk bij Arval. Dit kan in de My Arval Mobile app, via My Arval, per e-mail via driverteam@arval.nl of bel +31 (0)30 602 41 41. Wij helpen je verder en zorgen ervoor dat het nodige geregeld wordt voor als je weer terug bent in Nederland.
Omdat er een tegenpartij bij betrokken is, hebben wij een ingevuld schadeformulier nodig. Ook al heeft onze auto geen schade. Wij handelen de schade af met de verzekering van de tegenpartij.
Meld schade altijd zo snel mogelijk bij Arval. Dit kan in de My Arval Mobile app, via My Arval, per e-mail via driverteam@arval.nl of telefonisch. Wij kijken dan samen met jou wat de opties zijn.
Als je een Arval-auto inlevert, bekijk dan zeker de inleverhandleiding. Hierin staat stap voor stap wat je moet doen als je de auto inlevert. Deze handleiding is te vinden in de My Arval Mobile app bij Mijn auto en op My Arval / Communicatie.
In de regel geldt voor iedere niet verhaalbare schade een eigen risico, ook voor ruit- en bandschades. In de autoregeling staat of deze kosten voor jouw rekening zijn of dat jouw werkgever deze betaalt.
Een erkend schadeherstelbedrijf, ruitspecialist en/of een bandenspecialist herstelt de schade. De dichtstbijzijnde servicepartner vind je op de kaart in de My Arval Mobile app en op My Arval Selecteer op 'schadeherstel'.
Arval brengt je hoogte van de uitgevoerde werkzaamheden. Details over elke schade kun je ook altijd terugvinden in de My Arval Mobile app en op My Arval.
Je kunt direct een afspraak maken bij een van deze glasherstellers:
KwikFit - 0800 7007
Autotaalglas - 0800 0828
Natuurlijk kunt je ook de real time zoekfunctie gebruiken in de My Arval Mobile app of het dichtstbijzijnde adres zoeken op My Arval Filter op 'ruitreparatie'.
Parkeer op goed verlichte plaatsen en laat zien dat er niets te halen valt. Zelfs als apparaten uit staan, geven ze een signaal af. Neem dus altijd een laptop, tablet, telefoon, tas en/of jas mee. De eerste plaatsen waar een inbreker zoekt, zijn in het dashboardkastje, onder de stoelen en/of in de kofferruimte.
Neem gelijk contact op met Arval. Wij helpen je verder en zorgen ervoor dat alles geregeld wordt met eventueel een noodruit en/of schadeherstel.
Arval is niet verantwoordelijk voor persoonlijke eigendommen en/of eigendommen van uw werkgever. Wij verzoeken je vriendelijk contact op te nemen met je eigen aansprakelijkheidsverzekering of die van jouw werkgever.
Als het noodzakelijk is, regelt het schadeherstelbedrijf een vervangende auto. Het kan zijn dat jouw werkgever toestemming moet geven of wil dat de vervangende auto een klasse kleiner is dan je leaseauto. De gemaakte afspraken vind je in de richtlijnen die je van Arval hebt ontvangen. Deze staan bij de gearchiveerde berichten in de My Arval Mobile app en op My Arval.
Download een schadeformulier via arval.nl/schadeaangifteformulier en stuur het ingevulde formulier naar damage@arval.nl. Of gebruik de site mobielschademelden.nl. Liever een papieren schadeformulier? Vraag dit aan op My Arval of stuur een e-mail naar damage@arval.nl.
Het verzekeringsbewijs (groene kaart) is niet meer verplicht in ieder land, toch is het handig om altijd de (digitale) groene kaart bij de hand te hebben. Daarom vind je die in de My Arval Mobile app. Liever een papieren per post ontvangen? Dat kan, vraag er eentje aan via My Arval of klik hier. Het verzekeringsbewijs wordt binnen één werkdag verstuurd.
Heeft jouw werkgever de auto niet via Arval verzekerd, dan krijg je de groene kaart via de verzekeraar van jouw werkgever.
Het WA-risico van je caravan of aanhanger is in gekoppelde toestand gedekt op de WA-dekking van jouw auto. Voor een caravan of aanhanger met een eigen kenteken is een aparte groene kaart nodig. Klik hier voor het aanvragen van de groene kaart. De groene kaart wordt binnen één werkdag verstuurd.
Heeft jouw werkgever de auto niet via Arval verzekerd, vraag dan de groene kaart aan bij de verzekeraar van jouw werkgever.
Iedereen met een geldig (Europees) rijbewijs mag de auto besturen. Het kan zijn dat je hier met jouw werkgever afwijkende afspraken over hebt gemaakt. Check daarom altijd jouw autoregeling om te zien wat is toegestaan.
Neem gelijk contact op met Arval. Wij helpen je graag verder en zorgen ervoor dat alles geregeld wordt.