Verwijderen account Arval Mobility Link
Je kunt aanvragen om je account te verwijderen door een e-mail te sturen naar mobility@arval.nl. We nemen vervolgens je verzoek in behandeling, informeren je werkgever over dit verzoek en toetsen of er geen (wettelijke) bezwaren zijn om je account te verwijderen. Indien er geen bezwaren zijn om je account te verwijderen, wordt deze binnen 10 werkdagen verwijderd en informeren we je hierover. We verwijderen dan de volgende gegevens:
- Je accountgegevens
- Je declaraties
- Je reis- en boekingsgegevens
Indien er wel (wettelijke) bezwaren zijn, informeren we je hierover.
Delete account Arval Mobility Link
You can request to delete your account by sending an email to mobility@arval.nl. We will then process your request, inform your employer about this request, and check whether there are no (legal) objections to deleting your account. If there are no objections to deleting your account, it will be deleted within 10 working days, and we will inform you about this. We will then delete the following data:
- Your account details
- Your declarations
- Your travel and booking details
If there are any (legal) objections, we will inform you about this.