Beat Cycling

Samen op kop: Arval nieuwe sponsor van BEAT Cycling Club

Samenwerking 21 Dec 2023 , door

Houten, 21 december, 2023 – Arval BNP Paribas (Arval) kondigt met trots aan dat het komend jaar de rol van sponsor van BEAT Cycling Club (BEAT) zal vervullen. Met de sponsoring ondersteunt Arval de verdere groei van de grootste wielerclub van Nederland, die actief is in verschillende disciplines binnen de professionele wielersport. Arval is een toonaangevende duurzame mobiliteitspartner en, met een wagenpark van meer dan 100.000 voertuigen, de derde leasemaatschappij van Nederland. In 2022 nam Arval sectorgenoot Terberg Business Lease Group over en daarmee het private lease-merk Justlease, dat sinds 2020 partner was van BEAT. Met dit sponsorschap vervangt Arval de naam Justlease. Samen promoten de partijen het gebruik van de fiets in Nederland en wordt aandacht gevraagd voor Arval Bike Lease.

Van elektrisch wagenpark naar fiets van de zaak

Vorig jaar schreef BEAT geschiedenis door als eerste wielerploeg ter wereld over te stappen op een volledig elektrisch wagenpark met BYD ATTO 3-voertuigen die werden geleverd en beheerd door Arval. Dit resulteerde in nieuwe ervaringen voor beide partijen op het gebied van duurzame mobiliteit. Als partners zetten zij nu de volgende stap om Nederlandse bedrijven en hun werknemers bewuster te maken van de mogelijkheid om een fiets van de zaak te leasen. Arval pleit voor de fiets als duurzaam mobiliteitsmiddel en focust zich daarom sterk op de Arval Bike Lease-propositie voor medewerkers.

Bartek Kwapisz, Marketing Director bij Arval BNP Paribas Nederland: "De samenwerking tussen BEAT Cycling Club en Arval is een win-win partnership dat niet alleen onze fietsleasepropositie promoot, maar ook een actieve leefstijl omarmt. Zowel BEAT als Arval zetten zich in voor het welzijn van de teams en medewerkers, waarmee gezondheid en mobiliteit samenkomen. Door onze krachten te bundelen, geloven we dat we echt verandering teweeg kunnen brengen in de manier waarop mensen van en naar hun werk reizen. Deze sponsoring geeft ons de mogelijkheid om Arval Bike Lease bij een nog breder publiek onder de aandacht te brengen. Zo kunnen we fietsen als duurzame en gezonde vorm van mobiliteit stimuleren."

Koers maken

Geert Broekhuizen, directeur van BEAT Cycling Club: “We zijn enorm blij en trots om de samenwerking met Arval aan te gaan en actief bij te kunnen dragen aan de bekendheid van de fiets als duurzaam mobiliteitsmiddel voor medewerkers. Het is de ambitie van BEAT om fietsgebruik te stimuleren en wij zijn ervan overtuigd dat bedrijven in Nederland veel kunnen winnen op het gebied van medewerkerstevredenheid door een fiets aan te bieden voor het dagelijkse woon-werkverkeer. Bovendien krijgen hiermee alle BEAT-renners de mogelijkheid om gebruik te maken van Arval Bike Lease via zijn of haar werkgever. Zo bieden wij al onze renners een fiets voor elke gelegenheid. Daarnaast draagt ons eerste team vanaf komend wielerseizoen met trots het Arval Bike Lease-logo op hun wedstrijdshirts tijdens zowel weg-, baan- en off-road wielerwedstrijden.”

Arval nieuwe sponsor van BEAT Cycling Club