medewerkers

Werknemers

Onze producten en diensten maken het leven van u en uw werknemers gemakkelijk en efficient. Ons driverteam helpt uw werknemers graag met een mobiliteitskaart, de My Arval app, veiligheid en pech onderweg.

  • My Arval voor werknemers

    Ook voor uw berijders is er een persoonlijke digitale omgeving: My Arval. Zodra ze inloggen, vinden ze alle relevante informatie over hun leaseauto en hun rijgedrag. Met de My Arval Mobile app raadplegen ze dezelfde informatie eenvoudig op hun smartphone. Kilometerstanden, contractdetails, brandstofverbruik, reparatie en onderhoud, schades, bekeuringen: uw berijders kunnen op elk gewenst moment bij deze informatie. Ze kunnen zelfs online hun nieuwe leaseauto samenstellen. U bespaart een hoop tijd doordat uw berijders u niet meer nodig hebben voor de meeste van hun vragen.

  • Mobiliteitskaart

    Een mobiliteitskaart biedt de mogelijkheid om per gebruiker een budget en mobiliteitsopties in te stellen. Het ingestelde budget wordt maandelijks op de kaart aangevuld. Hiermee is de kaart geschikt voor gebruikers mét en zónder leaseauto. Wanneer de gebruiker met de kaart betaalt, gaat dit van het maandelijkse budget af. De Arval Mobility Card wordt aangeboden in samenwerking met XXImo.

  • Hulp bij pech onderweg

    In het geval van een ongeval of pech is uw belangrijkste zorg - en de onze - het welzijn van uw werknemers op de weg. Ons Driverteam staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u en uw werknemers op de weg klaar om direct advies te geven. Of dit nu gaat om direct advies, het regelen van een afsleepservice of bij het verzorgen van een hulpvoertuig, wij staan altijd voor u klaar. Ons streven is om met een minimaal tijdsverlies de auto veilig en zo snel mogelijk weer de weg op te krijgen.

  • Driverteam

    Als onderdeel van het accountteam kent Arval ook het driverteam. De medewerkers van het driverteam helpen u met alle praktische zaken rondom de leaseauto. Denk bijvoorbeeld aan vragen over onderhoud en schade, maar ook voor het inplannen van een APK of reguliere onderhoudsbeurt bent u bij hen aan het juiste adres. Door de werkervaring en nodige opleiding kan het driverteam u in de meeste gevallen direct verder helpen. In 2018 kon het driverteam in 88% van de contactmomenten uw verzoek of vraagstuk direct beantwoorden.

    Als u vragen of opmerkingen heeft over uw leaseauto, weet dat het driverteam u altijd met veel plezier helpt, zelfs ’s avonds! Wij staan klaar op maandag t/m donderdag van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.15 uur en zijn rechtstreeks bereikbaar op 030 602 41 41, per e-mail driverteam@arval.nl.

  • Veilig op weg

    We care about cars. We care about you. Bij Arval gaat veiligheid niet alleen om cijfers, maar om mensen. Door middel van ons Eco-Safety programma dragen wij, samen met u als klant, bij aan het verbeteren van de verkeersveiligheid. Dit heeft als doel het terugdringen van het aantal verkeersongevallen. Staat binnen uw organisatie veiligheid en duurzaamheid hoog op de agenda? Met ons Eco-Safety programma maken we klanten en berijders meer bewust van veiligheid in het verkeer. Waarbij het delen van kennis en bewustwording centraal staan. Hierdoor zetten we een grote stap richting het bereiken van onze doelstelling om het aantal verkeersongevallen te verminderen.

Waarom kiezen voor Arval?

Internationale organisatie met lokale kennis

Ervaren en professioneel

Minimale workload voor onze klanten

Wij adviseren én voeren uit, uiteraard naar behoefte

Persoonlijke aanpak

Een accountteam met één vaste contactpersoon

13 keer op rij de beste leasemaatschappij

Hoogste tevredenheidscore van wagenparkbeheerders