Arval Mobility Pass

Support Arval Mobility Pass

Hulp nodig bij het gebruik van Arval Mobility Pass? Het antwoord op jouw vraag kun je vinden op deze pagina.

Staat je antwoord er niet tussen of heb je direct hulp nodig? Neem dan contact met ons op via: mobility@arval.nl of bel naar +31 (0)30 602 44 04

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik ben vergeten uit te checken met OVpay?

Heb je gebruik gemaakt van OVpay en een uitcheck gemist? Ga dan naar ovpay.nl/reisoverzicht. Je hebt een referentienummer nodig om de rit aan te passen. Dit referentienummer is zichtbaar bij jouw transactie in de Milo app. Vul dit referentienummer en het afgeschreven bedrag in op de pagina om jouw gemiste check-in of check-uit aan te passen.


Ik wil eenmalig klasse wisselen. Kan dat?

Wil je één dag gebruik maken van een klassewissel, dan kun je terecht bij de gele NS-kaartautomaten op de stations.

1. Ga naar de NS-kaartautomaat

2. Houd je OV-chipkaart voor de kaartlezer

3. Kies op het scherm voor ’Wijzig klasse’

4. Kies 'Vandaag 1e klas'

5. Houd je OV-chipkaart opnieuw voor de kaartlezer

De upgrade naar de 1e klas is meteen geldig, tot 4.00 uur ’s nachts.


Waar kan ik parkeren met XXImo?

Parkeren in garages

Je kunt in Nederland terecht bij meer dan 475 locaties, waaronder Q-park, Schiphol P1, Interparking en Apcoa. Je kunt in elke garage parkeren waar Visa wordt geaccepteerd als betaalmiddel.

Parkeren op straat

Parkeren op straat kan met de Milo app in meer dan 200 steden in de Benelux. Hieronder vind je de lijst van steden in Nederland en België waar je kan parkeren op straat.

In de volgende steden in Nederland kan je op straat parkeren:

A

H

R

Alkmaar

Haarlem

Ridderkerk

Almelo

Haarlemmermeer

Rijswijk

Almere

Hardenberg

Roermond

Alphen aan den Rijn

Harderwijk

Roosendaal

Amersfoort

Haren

Rotterdam

Amstelveen

Harlingen

S

Amsterdam

Heemstede

Schiedam

Apeldoorn

Heerenveen

Schiphol

Arnhem

Heerlen

Schouwen Duiveland

Assen

Hellendoorn

Sittard-Geleen

B

Helmond

Sluis

Barneveld

Hengelo

Smallingerland

Bergen

Hilversum

Spijkenisse

Bergen op Zoom

Hoofddorp

Súdwest-Fryslân

Beverwijk

Hoogeveen

T

Bloemendaal

Hoorn

Terneuzen

Boxtel

Hulst

Texel

Breda

I

Tiel

Brusselse Poort

IJmuiden

Tilburg

Bussum

IJsselstein

U

C

J

Uden

Culemborg

K

Utrecht

D

Kampen

V

Delft

Katwijk

Valkenburg

Den Bosch

Kerkrade

Valkenswaard

Den Haag

L

Veenendaal

Den Helder

Leerdam

Veere

Deurne

Leeuwarden

Veldhoven

Deventer

Leiden

Venlo

Diemen

Lelystad

Venray

Doesburg

M

Vlaardingen

Doetinchem

Maastricht

Vlissingen

Dongeradeel

Meerssen

Voorschoten

Dordrecht

Meppel

W

E

Middelburg

Waadhoeke

Ede

Muiden

Waalwijk

Eindhoven

N

Wageningen

Emmen

Nieuwegein

Weert

Enschede

Nijkerk

Weesp

Etten-Leur

Nijmegen

Westvoorne

F

Noordwijk

Woerden

G

O

Z

Geldermalsen

Oisterwijk

Zaanstad

Gemeente Waterland

Oldenzaal

Zaltbommel

Goes

Oosterhout

Zandvoort

Gooise Meren

Oss

Zeist

Gorinchem

Oud-Beijerland

Zevenaar

Gouda

Ouder-Amstel

Zoetermeer

Groningen

P

Zutphen

 

Purmerend

Zwijndrecht

   

Zwolle

In de volgende steden in België kan je op straat parkeren:

A

F

 

Aarschot

Forest

Mol

Andenne

G

Molenbeek-Saint-Jean

Antwerpen

Geel

Mons

Arlon

Gent

Mortsel

B

H

N

Beveren

Halle

Nieuwpoort

Blankenberge

Hamme

R

Boom

Herstal

Ronse

Brussel

I

S

Brussel Centrum

Ieper

Schaarbeek

C

J

T

Charleroi

Jette

Temse

D

K

Torhout

De Panne

Koekelberg

Turnhout

Dendermonde

Koksijde

V

Diest

L

Verviers

Durbuy

Lier

W

E

M

Wavre

Elsene

Mechelen

Z

Evere

Middelkerke

Zottegem


Mijn fysieke mobiliteitskaart van Arval Mobility Pass is kwijt, verloren of gestolen. Wat moet ik doen?

Blokkeer jouw kaart direct in de Milo app of via onze servicedesk. Na blokkeren wordt er een nieuwe kaart voor je aangemaakt.


Hoe activeer ik mijn mobiliteitskaart?

Log in met jouw gebruikersnaam (e-mailadres) en het eerder gekozen wachtwoord. Vul de gegevens in en klik op opslaan. Hierna is jou kaart klaar voor gebruik.