Medewerkers willen vrijheid in de keuze voor een vervoersmiddel. Flexibel, gemakkelijk en tegelijkertijd ook nog eens duurzaam. Met de Arval Mobility Pass bieden we het ideale platform om het steeds veranderende mobiliteitsgedrag van jouw medewerkers te ondersteunen. Of ze nu met het openbaar vervoer reizen, een auto van de zaak rijden of een andere vorm van mobiliteit gebruiken, alle mobiliteitsvormen zijn te gebruiken met de mobiliteitskaart en de app.
Wat zijn de voordelen?
- Alle mobiliteit via één oplossing
- Flexibel, duurzaam en gemakkelijk reizen
- Zorgeloze administratie
- Alle kosten op een btw-factuur naar de werkgever
- Alle mobiliteitsopties flexibel instelbaar
- Binnen heel Europa toegang tot alle vormen van mobiliteit
Arval Mobility Pass biedt één oplossing voor het plannen, boeken en betalen van alle vormen van mobiliteit. Arval Mobility Pass is in verschillende combinaties te gebruiken, afhankelijk van de afspraken met de medewerker. Denk hierbij aan enkel een handige app of een combinatie met een (virtuele) mobiliteitskaart, waarmee is er gemakkelijk kan worden afgerekend voor verschillende vormen van mobiliteit.
|
AppMet de Milo App kunnen medewerkers hun reizen vastleggen, kosten declareren en kun je als werkgever andere modaliteiten stimuleren. Heeft de werknemer een mobiliteitsbudget? Dan kan vanuit het budget een breed scala aan mobiliteitsopties worden afgerekend. Dit is naar wens – op basis van profielen – in te richten.
|
|
MobiliteitskaartDe (virtuele) mobiliteitskaart van Arval Mobility Pass vind je in de Milo App onder mijn betaalkaarten. De mobiliteitskaart kunt je gebruiken voor alle betalingen online of in apps van derden met behulp van Apple Pay of Google Pay. De enige voorwaarden zijn dat de aanbieder Visa accepteert als betaalmiddel en dat de medewerker door de werkgever geautoriseerd is om van de mobiliteitsdienst gebruik te maken. Kortom, gemakkelijk en snel afrekenen met smartphone of smartwatch, zonder declaratie achteraf. |
|
|
PortalAls werkgever bepaal je welke mobiliteitsopties je ‘aanzet’ en tegen welk budget. Op deze manier houd je grip op de kosten en geef je jouw medewerkers keuzevrijheid in mobiliteit. Vanuit de Portal kan dit allemaal geregeld worden. Of het nu gaat om het beëindigen van mobiliteitskaarten of het beheren van budgetten en zicht in kosten óf het monitoren van CO2-uitstoot. |
|
Regel het gemakkelijk via Arval
Met een breed scala aan slimme betaaloplossingen en een handige app kunnen medewerkers hun dagelijkse reizen plannen, boeken en betalen zoals zij dat willen.