We doen onze uiterste best om onze klanten, relaties en bezoekers een optimale ervaring en service te bieden. Het kan echter voorkomen dat u, door een fout van onze kant, een vervelende ervaring heeft gehad en een klacht wilt indienen. Bij Arval gaan we erg transparant met klachten om. Elke klacht wordt nauwkeurig vastgelegd en opgevolgd om ervoor te zorgen dat we een vervelende ervaring ombuigen naar een positieve uitkomst en om herhaling in de toekomst te voorkomen.
Heeft u een klacht over Arval Private Lease? Dan vindt u hier de klachtenprocedure.
Heeft u praktische vragen over uw leaseauto, neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice helpt u graag op maandag tot en met donderdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 uur tot 17.15 uur. Het team is bereikbaar op +31 (0)30 602 41 14, per e-mail klantenservice@arval.nl en via de live chat op ‘My Arval’.