Miniatuurvoorbeeld

Account Manager

Houten
Jaarcontract
Vacature afdeling:
Sales
Werkervaring:
1 tot 4 jaar
Werk-/denkniveau:
HBO
Werkmissie:

De Retail afdeling is een sterk groeiende afdeling en continue in ontwikkeling. We opereren in een enerverende markt waar service, snelheid en goed advies essentieel zijn. Onze divisie is de front-runner binnen Arval op het gebied van innovatie en (digitale) customer experience. Jij bent dus het visitekaartje van ons Retail team.

Waar kom je terecht?

Je werkt in een jong en dynamisch team. Samen met je Private Lease collega’s richt jij je op de online sales. Je zorgt dat het aantal auto’s sterk groeit en dat de processen en werkwijzen optimaal verlopen zonder de Customer experiences journey uit het oog te verliezen. Dit doe je door alle leads op te volgen en snel te schakelen naar de consument. Jij stelt de juiste vragen, luistert goed en handelt proactief. Je werkt gestructureerd en bent accuraat ingesteld, administratieve handelingen maken ook deel uit van jouw taak. Jij regelt het allemaal en krijgt hier veel energie van!

Dit ga je doen

  • Je belt actief alle niet afgeronde orders na én weet de consument te overtuigen om voor Arval te kiezen.  
  • Je denkt proactief mee om de orderdoelen te behalen. Hiervoor onderhoud je nauwcontact met je collega Rens van het e-commerce team. Samen zorg je ervoor dat de funnel op de website continue gevuld blijft.
  • Samen met jouw team ben jij verantwoordelijk voor de verdere groei van de Private Lease afdeling. Op korte termijn lopen de eerste Private Lease contracten af en jij denkt actief mee om hier een commercieel succes van te maken.
  • Je zorgt voor de administratieve afwikkeling van de orders in Sales Force. Je bent o.a. verantwoordelijk dat de consument snel alle documenten upload in het systeem, zodat de order snel afgeleverd kan worden. 
Benodigde vaardigheden:

Dit waarderen wij in jou

Je bent een klantgerichte Sales professional. Je hebt een afgeronde HBO opleiding met 2 a 3 jaar relevante werkervaring. Je weet de juiste prioriteiten te stellen en in alle hectiek ga jij altijd accuraat te werk. Je bent nieuwsgierig naar verbetermogelijkheden en wil jezelf blijven ontwikkelen. Samen met je collega’s ga jij voor het hoogste doel!

Dit bieden wij jou

Bij Arval kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.

Daarnaast krijg je op basis van een 40-urige werkweek:

  • Salaris:  in de salarisrange van EUR 2.400,00 - EUR 3.600,00 bruto bij een 40-urige werkweek. (afhankelijk van ervaring, leeftijd en kennisniveau) én natuurlijk vakantiegeld
  • Bonus; een jaarlijkse winstbonus én een jaarlijkse bonus gebaseerd op teamtargets
  • 25 vakantiedagen; als je maar wel weer terugkomt!
  • Reiskosten- of thuiswerkvergoeding, want je kan zélf kiezen waar je werkt
  • Flexibele arbeidsuren; mogelijkheid tot flexibele arbeidsuren en thuiswerken
  • Een premievrij pensioen, en dat scheelt serieus geld!
  • Netto onkostenvergoeding voor internet en telefonie
  • Uitzicht op een vast dienstverband, zekerheid is natuurlijk wel zo lekker!
  • Gratis sporten, zo blijven we samen fit

Reageer! 

Voel je je aangesproken? Verras ons met jouw reactie! Bel ons, maak een filmpje, mail, app ons, gebruik social media of verzin iets wat we zelf niet hadden kunnen bedenken om ons te laten weten waarom jij onze auto's zou moeten inkopen. 

Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze Recruiter Niels-Jan van der Hoek via jobs@arval.nl of op 030-6024444.
Vanwege de coronamaatregelen werken wij allemaal vanuit huis. De sollicitatiegesprekken vinden plaats via een online tool.

 

Over Arval:

Arval is ooit begonnen als autoleasemaatschappij, maar is inmiddels expert in het aanbieden van diverse mobiliteitsoplossingen voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Een elektrische auto of e-bike leasen? Of een duurzaam mobiliteitsbeleid voor een grote organisatie uitdenken? Arval heeft alle kennis en ervaring hiervoor in huis. Ons doel is onze klanten altijd zo duurzaam en zorgeloos mogelijk naar hun bestemming te krijgen. Vandaar dat dienstverlening bij ons hoog in het vaandel staat. We zijn niet voor niets al veertien keer uitgeroepen tot beste leasemaatschappij van Nederland!

Werken bij Arval betekent onderdeel zijn van een wereldwijde organisatie, met meer dan 7.200 medewerkers in 30 landen. In Nederland werken ongeveer 300 medewerkers vanuit ons karakteristieke kantoor in Houten aan duurzame mobiliteitsoplossingen. Daarnaast is Arval onderdeel van de BNP Paribas Group, de grootste bank van Europa. Genoeg om over op te scheppen dus! Gelukkig staat menselijkheid binnen Arval voorop. Daarom is de werksfeer juist erg ongedwongen en zoals het werken in een kleine organisatie.

Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane bestandsformaten: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane bestandsformaten: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Privacy statement*

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.