Miniatuurvoorbeeld

Customer Support Medewerker

Houten
Jaarcontract
Vacature afdeling:
Operations
Werkervaring:
1 tot 4 jaar
Werk-/denkniveau:
MBO
Werkmissie:

Jij zorgt voor een top customer experience !

Weet jij voor alle vragen een antwoord of oplossing te vinden? Streef jij naar de best mogelijke customer experience en word jij gelukkig als je klant dat ook is? Ben je stressbestendig, kun je snel schakelen en vraag je je altijd af hoe dingen beter kunnen?

Dan zoeken we jou voor ons driverteam! 

Wat houdt de functie in? 

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze berijders met betrekking tot alle operationele zaken die komen kijken bij het gebruik van een leaseauto of een van onze andere mobiliteitsoplossingen. Via diverse communicatiekanalen ben jij bereikbaar om onze klanten zo efficiënt en goed mogelijk te helpen. Een schademelding, een factuurvraag of lekke band, jij helpt vakkundig en je houdt daarbij de customer experience altijd in de gaten. Daarnaast pik jij signalen op waar we onze service nog kunnen vergroten en doet voorstellen ter verbetering. Met jouw positieve instelling draag je bij aan een inspirerende en motiverende werkomgeving. Dit alles in een wereld die aan het veranderen is en waar we op digitaal vlak grote stappen maken.

Jouw takenpakket:

  • je bent de adviseur voor onze klanten voor alle operationele zaken met betrekking tot onze mobiliteitsproducten
  • je zoekt actief naar manieren om de on- en offline gebruikservaring te optimaliseren
  • je zoekt naar nieuwe wegen om onze berijders zo optimaal mogelijk te kunnen bedienen
  • je zoekt vraagstukken uit en bedenkt hoe je eenzelfde vraagstuk een volgende keer kunt voorkomen
  • je herkent trends in vraagstukken en zoekt manieren om die vragenstroom te doorbreken
  • je draagt zorg voor een optimale bezetting en bereikbaarheid van ons contact center
Benodigde vaardigheden:

Wie ben jij

Jij bent enthousiast en klantgericht. Je beschikt over een gezonde dosis empathie en weet de juiste prioriteiten te stellen. Met een positieve drive en een proactieve instelling weet jij ook anderen te enthousiasmeren. Kennis van en affiniteit met de automotive branche is een pré.

  • je hebt een mbo+ werk- en denkniveau
  • je bent communicatief vaardig
  • je bent dienstverlenend
  • je durft beslissingen te nemen en kan snel schakelen

Heb jij het Arval DNA?

Teamwork staat centraal bij Arval. Samen met collega’s zorg jij ervoor dat de klant optimaal wordt geholpen. Dit doe je door goed naar de klant te luisteren en altijd de beste oplossing te bieden. Je bent hulpvaardig ingesteld en in staat zaken vanuit meerdere invalshoeken te bekijken. Daarom weet je ons streven naar duurzaamheid te combineren met pragmatische oplossingen.

Als persoon wil jij het beste uit jezelf halen en daarmee draag je bij aan de successen van de organisatie. Je onderscheidt jezelf doordat je outside the box denkt en net dat stapje extra doet voor klanten en collega’s. Je bent nieuwsgierig en denkt actief na over wat beter kan. Bovendien pas je jezelf snel aan in een dynamische en snel veranderende omgeving. Kortom, jij zorgt er samen met collega’s voor dat de organisatie blijft groeien en klaar is voor de (digitale) toekomst

Wat bieden wij jou

Bij Arval kun je je liefde voor automotive en customer service mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening.

Daarnaast krijg je op basis van een 40-urige werkweek:

  • Salaris; daarnaast ook nog eens een winstbonus én vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen; als je maar wel weer terugkomt!
  • Reiskosten- of thuiswerkvergoeding, want je kan zélf kiezen waar je werkt.
  • Een premievrij pensioen, en dat scheelt serieus geld!
  • Uitzicht op een vast dienstverband, zekerheid is natuurlijk wel zo lekker!
  • Gratis sporten, zo blijven we samen fit!

Interesse?
Dan horen wij dat graag, dus laat ons niet langer wachten en laten we kennis maken. Wij zijn natuurlijk enorm nieuwsgierig naar wie jij bent. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze Recruiter Irene Vlaming via jobs@arval.nl of op 030-6024444. Je kan ook altijd Whatappen op 06-21414272. 

 

  1. Solliciteer gemakkelijk digitaal
    Upload jouw CV én iets waarin je meer over jezelf vertelt.
  2. Zien wij een match? Dan nodigen we je uit op gesprek.
    Gewoon, met een digitaal bakje koffie elkaar beter leren kennen, want vanwege Covid werken wij allemaal vanuit huis. 
  3. Zijn we allebei enthousiast? Dan volgt er een tweede gesprek.
    Zorg dan wel dat je goed voorbereid bent, want dan duiken we de diepte in.
  4. Dan is het aan ons, wij moeten een keuze maken.

Ben je het geworden? Dan volgt er alleen nog een gesprek met HR.

Over Arval:

Arval is ooit begonnen als autoleasemaatschappij, maar is inmiddels expert in het aanbieden van diverse mobiliteitsoplossingen voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Een elektrische auto of e-bike leasen? Of een duurzaam mobiliteitsbeleid voor een grote organisatie uitdenken? Arval heeft alle kennis en ervaring hiervoor in huis. Ons doel is onze klanten altijd zo duurzaam en zorgeloos mogelijk naar hun bestemming te krijgen. Vandaar dat dienstverlening bij ons hoog in het vaandel staat. We zijn niet voor niets al veertien keer uitgeroepen tot beste leasemaatschappij van Nederland!

Werken bij Arval betekent onderdeel zijn van een wereldwijde organisatie, met meer dan 7.200 medewerkers in 30 landen. In Nederland werken ongeveer 300 medewerkers vanuit ons karakteristieke kantoor in Houten aan duurzame mobiliteitsoplossingen. Daarnaast is Arval onderdeel van de BNP Paribas Group, de grootste bank van Europa. Genoeg om over op te scheppen dus! Gelukkig staat menselijkheid binnen Arval voorop. Daarom is de werksfeer juist erg ongedwongen en zoals het werken in een kleine organisatie.

Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane bestandsformaten: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane bestandsformaten: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Privacy statement*