Mobility Link

Arval Mobility Link

Medewerkers willen vrijheid in de keuze voor een vervoersmiddel, terwijl je als werkgever graag de controle houdt. Hoe bied je maximale flexibiliteit in vormen van vervoer, zonder dat je het overzicht verliest? En hoe kun je duurzamer vervoer stimuleren, zonder dat medewerkers zich beperkt voelen in hun keuze?

Hiervoor is Arval Mobility Link de oplossing. Eén betrouwbaar online platform voor de reiskostenvergoeding, een eventuele thuiswerkvergoeding en registratie van het mobiliteitsbudget, waarmee je administratieve rompslomp voorkomt en waarin gebruiksgemak voorop staat.

Waarom Arval Mobility Link?

Zorgeloze administratie

Alle mobiliteitskosten op één factuur

Aantrekkelijk werkgeverschap

Flexibel aanbod in mobiliteit & keuzevrijheid voor werknemers

Duurzame keuze

Verlagen van de CO2-uitstoot & stimuleren van duurzaam reizen

Totaaloverzicht

Eén dashboard met een overzicht van alle reizen en kosten


Voor het mobiliteitsbudget, de reiskosten- en thuiswerkvergoeding

Arval Mobility Link is één overzichtelijk platform voor zowel de reiskosten- als thuiswerkvergoeding én het mobiliteitsbudget. Je biedt medewerkers de maximale vrijheid en flexibiliteit, inclusief de mogelijkheid om duurzaam reisgedrag te stimuleren.

Met ons platform combineer je binnen het mobiliteitsbudget moeiteloos het openbaar vervoer, de leaseauto, een (deel)fiets en zelfs taxikosten, parkeerkosten of andere vervoerskosten die je als werkgever wilt vergoeden. Bovendien vergoed je voortaan op basis van werkelijk gemaakte reiskosten, waarmee je netjes voldoet aan de voorwaarden en verplichtingen die daar fiscaal voor gelden. Het is daarmee jouw regeling, waarvoor wij het platform bieden met de oplossingen die je zoekt.

Arval Mobility Link is het toekomstbestendige en flexibele platform dat zich makkelijk laat koppelen om jouw mobiliteitsbudgetten te beheren en uit te voeren. Zo nemen we je de administratie grotendeels uit handen, stuur je gerichter op duurzaam gedrag en bied je medewerkers de vrijheid en fijne gebruikservaring die zij belangrijk vinden.

Lees meer over het mobiliteitsbudget

 

Waarom Arval Mobility Link?

Verplichte CO2-rapportage

Vanaf 1 januari 2024 ben je als grote werkgever (meer dan 100 werknemers) verplicht om de CO2-uitstoot van je medewerkers bij te houden en te rapporteren. Dit geldt zowel voor zakelijk gereisde kilometers als voor woon-werkverkeer. Het doel van deze nieuwe wet is 1 megaton CO2-winst te behalen in 2030. En omdat meer dan de helft van de kilometers op de weg werkgerelateerd is, liggen daar grote kansen. Voor jou als werkgever lijkt dit misschien veel extra werk of tijd. Met Arval Mobility Link hoeft dit niet zo te zijn.

Duurzame keuze

Arval Mobility Link helpt duurzaam reisgedrag te stimuleren. Wil je inzetten op het openbaar vervoer, de (deel)fiets of andere duurzame alternatieven? Binnen het mobiliteitsbudget hebben medewerkers volledige vrijheid, net als inzicht in hun individuele CO2-uitstoot bij de keuzes die ze maken.

Zorgeloze administratie

Dankzij Arval Mobility Link beheer je alle reiskosten-, thuiswerkvergoedingen en mobiliteitsbudgetten vanuit één overzichtelijk platform. Bovendien kun je gebruik maken van koppelingen met de salarisadministratie en andere (HR)processen. Uiteraard houdt Mobility Link automatisch rekening met alle fiscale regels, waaronder de saldering van reiskosten.

Aantrekkelijk werkgeverschap

Bied jouw medewerkers mobiliteit op maat. Zij ervaren de volledige vrijheid, zonder dat dit vraagt om meer administratie of registratie. Het platform is gebruiksvriendelijk en maakt declaraties eenvoudig. Dankzij de ingebouwde workflow geven leidinggevenden makkelijk hun goedkeuring.

 

Ervaar het zelf of vraag het je accountmanager

Zelf ervaren hoe Arval Mobility Link hét platform is voor het complete mobiliteitsbudget en een eventuele thuiswerkvergoeding? Combineer binnen het mobiliteitsbudget eventuele leaseauto’s met het openbaar vervoer, deelfietsen, deelauto’s, taxikosten, parkeerkosten en bijvoorbeeld een tankpas of duurzaam initiatief.

En kom je er zelf niet helemaal uit? Jouw Arval accountmanager staat voor je klaar. Onze medewerkers beantwoorden graag jouw vragen of adviseren je over de beste keuze om jouw medewerkers volledige vrijheid te bieden. En ben je benieuwd hoe je met mobiliteitsbudgetten duurzaam gedrag kunt stimuleren? We leggen het je graag persoonlijk uit.

Meer weten over Arval Mobility Link?

Arval Mobility Link app
Neem contact met ons op!
Onze specialisten helpen je graag bij jouw keuze voor Arval Mobility Link
Arval Mobility Link app

Drie soorten mobiliteitsregelingen

Arval Mobility Card
Reiskostenvergoeding

De reiskostenvergoeding kun je aan al jouw medewerkers aanbieden. Jij als werkgever bepaalt een vergoeding per gereisde kilometer of zelfs een vergoeding voor iedere thuiswerkdag. De medewerker geeft per werkdag aan of hij reist of niet. Hij registreert eenvoudig via de app de gereisde kilometers of een thuiswerkdag.

Zo heb je een totaal-overzicht van alle gemaakte kosten die meteen doorgezet kunnen worden naar de salarisadministratie. 

Persoonlijk mobiliteitsbudget

Het mobiliteitsbudget kunt u aan al uw medewerkers, met én zonder persoonsgebonden leaseauto, aanbieden. U bepaalt de hoogte van het budget per medewerker, net als de mate van keuzevrijheid die een medewerker heeft.  

Autogebruiksbudget

Het autogebruiksbudget is geschikt voor al uw medewerkers met een persoonsgebonden leaseauto. U kunt het reisgedrag van uw medewerkers positief beïnvloeden met behulp van financiële prikkels. Denk hierbij aan het stimuleren van zuiniger rijgedrag, goedkoper tanken of bewuster omgaan met privégebruik