Home > Klachten

Klachten

Heeft u een klacht?

We doen onze uiterste best om onze klanten, relaties en bezoekers een optimale ervaring en service te bieden. Het kan echter voorkomen dat u, door een fout van onze kant, een vervelende ervaring heeft gehad en een klacht wilt indienen. Bij Arval gaan we erg transparant met klachten om. Elke klacht wordt nauwkeurig vastgelegd en opgevolgd om ervoor te zorgen dat we een vervelende ervaring ombuigen naar een positieve uitkomst en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

U kunt uw klacht altijd telefonisch (030 602 41 41) bij ons kwijt of per mail (driverteam@arval.nl). We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Ook als u praktische vragen over uw leaseauto heeft, neem dan contact op met het Arval driverteam. Het Arval driverteam helpt u graag op maandag tot en met donderdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 uur tot 17.15 uur. Het team is bereikbaar op 030 602 41 41, per e-mail driverteam@arval.nl en via de live chat op ‘My Arval’.

Wij komen binnen 2 werkdagen met een passende oplossing.